Så er tilmeldingen åben til årets havfiske festival i Skagen.

Fiskeriet til Skagen havfiskefestival forgår for det meste på øster side af Skagen odde. Der vil blive fisket på Bla. Hertas flak hvor der kastefiskes med pirk efter bla. torsk, sej og lubbe. Der er også rigtigt godt medefiskeri på flakket efter mange forskellige arter. bla, berggylter, ulke, knurhaner, skægtorsk ,makrel, glyser, fladfisk mm. Et rigtigt spændende artsfiskeri. Der er også muligheder for at fiske på et af de mange vrag der ligger omkring Skagen hvor der er mange torsk, sej, lubber og langer. Der er desuden en del spændende arter på vragene.
Vi skal heller ikke glemme at der i de seneste år er fanget en del spændende arter i området som bla tun, helleflynder, havbrasen og sankt peters fisk. Så der er meget artsrigt omkring Skagen. Vi håber i vil få nogle spændende og fiskerige dage i Skagen.
Med dette byder Skagen Havfiskeklub velkommen til Skagen Skagen Havfiskefestival

Fredag aften er klubben vært ved et kæmpe fiskebord i Marinestuen, det vil være gratis for deltagere og der vil være en yderst favorabel pris for ledsagere.

Spørgsmål vedrørende konkurrencen eller tilmelding  kan foretages hos Anders Wolff på 30 57 37 84